Sunday 17 July 2011

Blog Ini
Top Rank Blogger
Blogger Hebat Lain
Suara Pemimpin
Blog Ini
 
 
 
 
Top Rank Blogger
 
 
 
Blogger Hebat Lain
 
 
 
Suara Pemimpin
 
 
 

HUSAM KANTOI MENIPU!!!

Cari Blog Ini

MEH JADI RAKAN SEMUT, Klik Pada Butang Follow Di Bawah

PAS MULA MENUTUP KEMALUAN SENDIRI!!!


Hehehe... Kesian jugak Semut tengok puak - puak PAS ni. Pekung busuk diorang dah berbau, dah memang sah tak dapat nak disembunyikan lagi.

Diorang dah jelas 'Kantoi' dengan rakyat kerana tunduk dan sujud kepada desakan DAPigs, sekarang diorang mula nak cabar orang lain pulak.

Semuanya semata - mata nak menutup Kemaluan mereka yang dah jelas terpampang. Maka, keluar la cabaran - cabaran seperti ini:
Dalam satu kenyataannya dikeluarkan pagi ini, Ketua Penerangan PAS pusat Datuk Tuan Ibrahim Tuan Man menyifatkan kelantangan MCA dan Gerakan yang selalu mengikut telunjuk Umno dalam menentang rancangan kerajaan Kedah untuk menguatkuasakan Penguatkuasaan Enakmen Hiburan dan Tempat-tempat Hiburan 1997 yang telah diluluskan 14 tahun lalu oleh kerajaan pimpinan Umno sendiri telah menonjolkan kepada rakyat sikap hipokrit mereka yang ketara.
Huh!!! Tak malu sungguh puak - puak Parti Angguk Saja ni ye. Diorang memang jenis tak sedar diri betul. 

Ada hati lagi nak cabar orang konon. Sendiri yang gali lubang, dah jatuh, nak salahkan orang lain pulak ke? Alamak ai!!!

Kenapa mereka dibalun didalam media arus perdana? Sebab diorang jugak yang sebelum ni Mendabik Dada dengan Bangga kononnya mereka lah pejuang Islam yang sejati.

Kalau betul diorang pejuang Islam, kenapa harus takut dengan DAPigs? Bukan ke diorang jugak yang letakkan perkataan Islam di dalam nama Parti mereka?

Jadi, memang ianya menjadi tanggungjawab bagi mereka untuk menjaga dan memelihara nama Islam itu secara suka atau pun tidak.

Dulu Semut pernah cerita pasal Entiti dan juga amanah kita dalam menjaganya. Sekarang, bila entiti tu dah tercemar, diorang nak salahkan orang lain pulak?

Halamak ai, Tuan Ibrahim. Dimana suara dia sewaktu Kerajaan Negeri Pahang melalui Jabatan Agama Islam Pahang membuat keputusan untuk memberi hukuman sebat terhadap Kartika Sari?

Kenapa pada ketika itu dia hanya mendiamkan diri? Jangan setakat cakap je pandai, tapi bila suruh buat, dia tak reti.

Nampak sangat dia nak jadi jaguh semata - mata untuk meraih sokongan mereka yang bukan Islam. Kalau dah tak reti menari, jangan salahkan lantai tak rata!!!

0 comments:

No comments:

Post a Comment